محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 1950

معرفی بهترین نوع لوله استیل


بسیاری از ارزش های منحصر به فرد ارائه شده توسط ا آن را به یک استیل کاندیدای قدرتمند در انتخاب مواد تبدیل می کند. مقاومت در برابر خوردگی، بهداشت و استحکام لوله استیل آن را به یک انتخاب ایده آل در صنایع پزشکی، هوافضا و صنعتی تبدیل کرده است. برای آشنایی بیشتر با این مزایا اینجا را ببینید. دو دسته اصلی برای لوله و لوله بدون درز و جوش هستند. تفاوت عمده در درزی است که روی یک لوله جوش داده شده است و نه روی یک لوله بدون درز همانطور که از نام ها نشان می دهد. لوله بدون درز توانایی افزایش یافته برای تحمل فشار را دارد. از آنجایی که هیچ درز جوشی وجود ندارد در کل محیط به یک اندازه قوی است. در لوله های جوش داده شده، درز جوش با چشم غیرمسلح تشخیص داده نمی شود و ظاهری بدون درز به خود می گیرد. لوله های جوش داده شده دارای تمرکز عالی هستند، برای اکثر کاربردها به راحتی در دسترس هستند و مقرون به صرفه هستند.

لوله استیل بدون درز

لوله بدون درز به عنوان میله های فلزی جامد شروع می شود که با اکستروژن یا سوراخ کردن چرخشی به لوله ها تبدیل می شوند. لوله های فولادی ضد زنگ بدون درز مطابق با مشخصاتی سفارش داده شده است که محصول را برای استفاده عمومی همه کاره می کند و قادر به صدور گواهینامه آماده برای الزامات دقیق تر است. این مشخصات تضمین می‌کند که آزمایش‌های خواص مکانیکی مانند کشش، تسلیم و ازدیاد طول، و همچنین فلرینگ، فلنجینگ، سختی، مسطح شدن و آزمایش‌های الکتریکی هیدرواستاتیک یا غیر مخرب و غیره انجام شده است.

لوله های فولادی استیل جوش داده شده

لوله های جوش داده شده از نواری تولید می شوند که به صورت رول شده و جوش داده می شوند. لوله های جوش داده شده عقاب مطابق با استانداردهای کیفیت بالا برای بسیاری از مصارف نهایی سفارش داده شده است. اندازه های جوش داده شده تا و شامل 5 اینچ O.D. دارای گواهینامه ASTM A -249/A-269 (دیوار متوسط) هستند.

این مشخصات همچنین تضمین می‌کند که آزمایش‌های کششی، تسلیم و ازدیاد طول انجام شده‌اند، علاوه بر آزمایش‌های الکتریکی فلرینگ، فلنجینگ، سختی، مسطح شدن و هیدرواستاتیک یا غیرمخرب.

لوله های جوش داده شده و کشیده – موجود در محدوده اندازه 0.202 اینچ O.D. تا 8 اینچ O.D. و ضخامت دیواره 0.015 تا 1 اینچ

نوار نورد سرد در کلاف های بلند به شکل لوله ای نورد می شود، سپس از زیر سر جوش عبور می کند، که لبه های درز باز را ذوب می کند و یک جوش همجوشی ایجاد می کند. هیچ فلز پرکننده یا شار مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و مهره جوش از همان تجزیه و تحلیل فلز اصلی است. تمام لوله ها قبل از اینکه برای ترسیم مجدد تایید شوند از نظر تخلخل جوش یا سایر عیوب آسیب رسان به دقت بررسی می شوند.

سپس لوله جوش داده شده دقیقاً به همان روش بدون درز کشیده می شود. همانطور که بارها تحت کشش سرد و بازپخت قرار می گیرد، ظاهر و کیفیت لوله های بدون درز را به خود می گیرد. جوش را می توان فقط با اچینگ یا با بررسی میکروسکوپی تشخیص داد. کار سرد و بازپخت باعث تبلور مجدد ناحیه جوش با خاصیت شکل پذیری و مکانیکی می شود که معادل فلز اصلی است.

لوله سرد کار شده و آنیل شده - موجود در محدوده اندازه 5/8 اینچ O.D. به 4 اینچ O.D. و ضخامت دیواره 0.035 تا 0.120 اینچ

این روش ساخت به همان روشی که لوله های جوش داده شده و کشیده شده شروع می شود. نوار نورد سرد به شکل لوله در می آید و بدون افزودن فلز پرکننده جوش داده می شود. سپس به صورت انتخابی سرد در ناحیه جوش کار می شود و محلول کامل آنیل می شود و باعث تبلور مجدد این ناحیه می شود. با این پردازش کنترل شده، استحکام، شکل پذیری و مقاومت در برابر خوردگی ناحیه جوش برابر یا برتر از فلز اصلی است. این شباهت بین ساختارهای اصلی و ناحیه جوش، یکنواختی لوله های سرد کار شده و آنیل شده را می دهد و آن را برای لوله کندانسور یا سایر کاربردهای تبادل حرارتی مناسب می کند.

لوله های آنیل سرد کار شده الزامات ASTM A-249 و تلرانس های ASTM A -450 را برآورده می کند. حداقل خواص مکانیکی مورد نیاز - استحکام کششی 75000 psi، استحکام تسلیم 30000 psi و کشیدگی 35٪ - هم در فلز پایه و هم در ناحیه جوش برآورده می شود.

 

https://telegra.ph/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-10-26

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 90

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما