محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 1955

لوله پلی اتیلن چگونه تولید می شود


 

 

لوله پلی اتیلن(پلی اتیلن با چگالی بالا) نوعی لوله پلاستیکی انعطاف پذیر است که برای انتقال سیال و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب برای جایگزینی خطوط لوله اصلی بتنی یا فولادی استفاده می شود. ساخته شده از پلی اتیلن ترموپلاستیک، سطح بالای نفوذ ناپذیری و پیوند مولکولی قوی آن را برای خطوط لوله با فشار بالا مناسب می کند.

لوله پلی اتیلن در سراسر جهان برای کاربردهایی مانند شبکه های آب، شبکه های گاز، شبکه های فاضلاب، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، خطوط تامین سیستم آتش نشانی، کانال های برق و ارتباطات، و لوله های طوفان و زهکشی استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن یکی از پلاستیک های "خوب" است که برای استفاده با غذا و آب بی خطر است. لوله HDPE توسط استانداردها و آژانس های کد برای کاربردهای آب سرد قابل شرب تایید شده است. پرمصرف ترین لوله، سیستم لوله های پلی اتیلن است که مقرون به صرفه، حمل و نقل آسان، عملکرد کارآمد، روش اتصال آسان است.

پلی اتیلن مخفف پلی اتیلن با چگالی بالا است که به آن PE80 و PE100 نیز گفته می شود. تمام لوله های پلی در استرالیا اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند. اصطلاح پلی اتیلن اغلب به عنوان نامی برای لوله پلی زهکشی کم فشار استفاده می شود، اما از نظر فنی، مواد مورد استفاده همان لوله های فشار قوی است.

پلی اتیلن مخفف پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​است که به آن PE50 و PE63 نیز گفته می شود. دیگر هیچ لوله ای از این مواد پلی اتیلن ساخته نمی شود.

زمینه استفاده از لوله پلی اتیلن

1. آبیاری.

2.لوله مکش و تحویل آب آشامیدنی

3. حمل و نقل زباله های صنعتی

4. صنایع شیمیایی و آب

5. صنعت مخابرات



https://medium.com/@hadimehrabi1/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84%D9%86-100-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-af5f19afb116

 

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 48

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما